Året 2010

Lite inspirerad av Linda var jag tvungen att göra en egen liten årsresumé! :D


2010 var året då jag:

  • Åkte till Åre för andra gången med folk från DISK 
  • Klippte lugg
  • Var med på Systemvetardagen i DISKs monter
  • Fyllde 23
  • Var med på valborgspubrundan som jag missade året innan
  • Deltog i fanborgen på skansen under valborg med DISKs fina standar och Anna och Micke W
  • Köpte gymkort (och faktiskt började träna) :p
  • Gastro Nord och Vin Nordic med Micke och Andrew
  • Var på skrattstock med trevliga klasskompisar
  • Gick Blodomloppet med jobbet (St. Jude Medical) och Micke
  • Firade midsommar på Frescatiområdet
  • Var som vanligt i Västerås under Power meet
  • Fick med mig Micke till Finland för att hälsa på lite släkt
  • Åkte till Mickes landställe och paddlade lite kanot i regnet, cyklade OKG-trampen för andra året och badade lite
  • Var i Katrineholm med en backpackande japan som Mickes polare känner
  • Var på både öl- och vinprovning på Spånga bosättning
  • Köpte världens sötaste kissar med Micke <3
  • Bytte ut gamla Renaulten till en gammal Audi :D wiie
  • Hjälpte till (lite iaf) under DISKs bästa Inspark hittills!
  • Åkte på Sjöslaget
  • Var på öl- och whiskeymässa
  • Satt i publiken för Vem kan slå Filip och Fredrik
  • Firade pappas 60-årsdag med pompa och ståt
  • Åkte till London med min bejbi och hälsade på min kusin Sofia
  • Gick på Nobel

Och säkert massor som jag redan glömt :D haha

 

Nu: fix inför en legendarisk nyårsfest! :D WOO !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0