"Det är dags för fredagsmyyys"

Nåja, inte så mysig kanske :p Micke är fortfarande snuvig och sjuk och spelar COD. Jag sitter för mig själv i sovrummet och lyssnar på musik. Men det är rätt nice ändå ;) har gjort mig lite isvatten med citron, nom nom.

Jag var i skolan från 9 till 4 och labbade, var på styrelsemöte och sen ett kort rörigt överlämningsmöte med nya presidiet.

Hann svänga förbi gallerian innan jag drog hem också! Köpte nödvändigheter. Stack in huvet i en "festklädesaffär" som sista stopp också. Jag hade ju planerat att åka in till stan och leta vita långa handskar till Nobelfesten imorn, men det visade sig att dom hade handskar i Kista :D så nu är jag ledig imorn! woo \o/

Jag tror jag har allt jag behöver till Nobel nu. Klänning, handskar och semi-bekväma skor som jag ska orka stå i. Studentmössa i kårexpeditionen. Tror inte det är nåt mer! Det är genrep på söndag. Får ser hur allt går men det borde gå bra!

Var och handlade med mamma och pappa efter middagen också. Vår kära bil bråkar nämligen lite med oss. Det är nåt strul med batteriet. Vi får väl börja köra längre sträckor med den eller nåt :p

Städade lite papper nu på kvällen. Hittade ett oöppnat kuvert från HM som jag fick för typ 2 veckor sen. I det låg en bonuscheck på 150 kr (YEEEEEES!!!1!one!!). Nu ska det shoppas nyårsklänning :D nåja, imorn kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0