Tvättdag

Idag har vi tvättat tolv (12) maskiner med tvätt! JISSES vad mycket det var att tvätta :p vi fick till och med ta tvättiden efter den första vi tvättade på. Tur att ingen hade bokat upp den :D

Nu hänger iaf allt upp och det är bara vänta på att det torkar ;)

Jag ska nog rimma på lite julklappar också innan jag ger mig på dammsugaren. Mickes familj har en tradition att alltid rimma på klapparna, och jag kan ju inte vara sämre :p Måste komma på något snuskigt rim så Mickes mamma blir generad ;) haha

Ikväll redan börjar den så kallade "evigheten" som Lilliestierna-bröderna så fint kallar det :p Det innebär middag hos Mickes föräldrar ikväll. Imorgon ska de först stressa runt bland släkten för att sedan sätta sig och invänta en lååååååååång julklappsöppning :p Men det är inte slut än! Den 25e är det middag med heeela släkten och den 26e middag hos nån av Mickes farbröder om jag minns rätt :p

Helt galet är det iaf! Min julafton kommer blir galet avslappnad och skön :)) woo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0