Årsmöte för DISKs klubbmästeri

Herregud vad långt mötet blev! Men det vart många högljudda skratt. Jag lyckades även lista ut vems mössa jag hade fått med mig hem i ovveärmen efter Mediasittningen förra helgen :D

Numera har vi bland annat en Tvålen, Döden, Satan, Schax (ihop med Schten), Påsen (= sten, sax, påse, haha), Matrix, Pinky, Wådka.. och sen kommer jag inte ihåg fler :p men det var sjuuuukt många knasiga namn iaf ;)

Och det stående skämtet kommer som Tvålen så fint sa på mötet
"sten slår alltid sax"
;D

Lite lustigt hur namnen väljs numera. Vill nog tycka att namnen som 'uppstod' för två år sedan eller tidigare hade mer innebörd eller ... var helt enkelt mer namnlika :p men aja, det blir nog bra :D haha..

Kommentarer
Postat av: Linda

sten, sax, påse.. :)

En fyrkant behövs också, så man får svampbob fyrkant, :P

2010-11-23 @ 00:09:04
URL: http://linda.blogg.se/
Postat av: Marie

Det var helt klart bättre förr. ;)

(OK, inte vrak i DISK men gamling på annat ställe så jag får säga så :))

2010-12-03 @ 12:54:54
Postat av: Pia

haha, ja det är helt sjuka namn nu :p det lustiga är att många redan har unika namn som är deras riktiga namn x)

2010-12-03 @ 23:18:23
URL: http://piabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0