Bilkrångel, plugg, träning, bastu och klänningfix!

Dagen började otroligt bra! Går ut till bilen för att åka iväg till Kista. Lite tajt att hinna fram i tid (som alltid), men det skulle nog gå bra. Elleeeeeer? Bilen reagerar inte när man försöker låsa upp den! Först trodde vi det var slut på batterier i nyckelgrejen, men när vi sen lyckats ta oss in utan att något larm gick så inser vi att batteriet är heeeeelt uttömt. Toppen!

Väl i Kista var det strul med servern när jag och Maria skulle labba. Ungefär 1½ timme senare var det löst på något magiskt sätt. Men jävligt skönt att komma till skolan och sen få sitta och vänta på att börja jobba! Woho!

Träningen var nice iaf! Jag körde crosstrainer i 40 min medan grabbarna lyfte vikter, eller vilade :p de lyckas alltid vila när man slänger blicken ditåt ;)

Efter träningen vart det åka iväg till mamma och pappa. Mamma skulle hjälpa mig lite med att fixa axelbanden på klänningen jag ska ha på Nobel! Kommer bli hur snyggt som helst :)) Jag passade på att basta lite också innan jag åkte hem ;D

Nu är det dags att sova! Imorn är det labb och sen exjobbsgrej i Science Tower.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0