Middag på O´Learys

Dagen började bra med en bakispizza från Spångapunkten. Rätt nöjd vad jag när jag vaknade också. Jag städade i typ 45 min efter att sista gästerna gått i natt, så det enda som var kvar var 4 vinglas att diska. Alla bord var rena, allt skräp var slängt och nästan allt var diskat! Sjukt skönt!

Resten av eftermiddan var ganska slapp. Micke sov lite och jag slökollade lite tv :p

Halv 5 var vi på O´Learys med Linda, Dallas, Martin och Emmi. Dallas ville se HIF-matchen i hopp om Allsvenskt guld. Tråkigt för honom att Helsingborg spelade 0-0 och Malmö vann sin match ;) Emmi vart glad över Malmös vinst, men inte tillräckligt glad för att ta notan, haha ;D


Jag, Linda, Emmi, Martin och Dallas


För övrigt så verkade folk galet nöjda med kvällen igår! \o/


Kommentarer
Postat av: Linda

Like!

2010-11-08 @ 10:37:06
URL: http://linda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0