Pyjamasparty!

Sittningen igår hos Media på KTH var bättre än förväntad! Men sen är det ju svårt att få det trist när mer än hälften av sittningen var DISKare :D maten var väl sådär och det var trångt som fan, men eftersläppet var sjukt nice! Bra musik och bra drag på dansgolvet! Sjukt bra med internsittningar hos andra klubbmästerier, haha ;D

Det blev ju lite senare än vi hade räknat med, vi var nog inte hemma förrän 3. Vi gick båda dit med tanken att "jaja, vi stannar nog inte så länge på eftersläppet" :D så kan det gå! Galet roligt att Annie var med också! \o/

På väg hem med tuben


Idag när jag vaknade så kändes det att det blev sent igår. Men vi kom ändå upp och handlade och fixade fint i lägenheten innan mamma, pappa, syrran och jens skulle komma på födelsedagsfika. Micke fyller ju år imorn :)) Han fick sin födelsedagspresent en dag tidigt av mig och det är han nog glad för :p Han har suttit och spelat COD Black Ops i lite över 7 timmar nu, haha :D

Medan Micke har spelat så har jag suttit och läst igenom massa saker inför Londonresan! Det finns ju så otroligt mycket att göra! Vi får se vad vi hinner med och har råd med :))

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh.. Jag ville också på sittningen, :(

Men nästa blir insupet :)

Och sen ska jag visa vart på oxfordstreet primark ligger :)

2010-11-14 @ 18:00:42
URL: http://linda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0