Dimmigt

Vanligtvis brukar en tur ut till Frescati vara det absolut tråkigaste man kan göra. Idag kändes det inte lika hopplöst som det brukar göra :p kanske för att man visste att man inte skulle på ekonomiföreläsning ;)

Hur som helst var vädret så mysigt så jag var tvungen att ta en bild! Jag kan inte låta bli att få associationer till WoW när det är sådär dimmigt. Jag vet varför :p det kanske är ett tecken på att jag borde börja spela igen, haha ;D Nåja, man kanske har tid efter nyår med en hobby! ;)


För övrigt borde blogg.se verkligen (VERKLIGEN!!) skaffa en Androidapp. Det är sjukt kasst att blogga från mobilen nu, och jävligt drygt att behöva lägga in bilder på datorn först :p

Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0