Polis, polis, potatis... mos

Herregud! Blev stoppad av polisen på väg hem från sumpan. Vet inte om jag körde för fort innan kanske men antagligen blev de misstänksamma när jag sen körde 25 på 30-sträckan. Jag vart ju så jävla nervös!! Men nu har jag iaf fått blåsa för första gången :D

Var och bowlade i sumpan med Micke och Eddy. Lyckades till och med få över 100 på alla 3 serier vi hann med :)) Och Eddy tog sig upp till en fjärdeplats på topplistan, men Micke vann totalen!

Rätt slapp dag för övrigt. Gick upp vid 11, körde ett pilatespass och sen satt jag och försökte ändra css-en för bloggen typ HELA eftermiddagen. Lyckades typ till slut, men blir nog mer ändringar senare när jag har tid :p

Imorn är det infomöte för Nobel! Ska bli intressant, även om det är kl. 10 på en söndagmorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0